Algemene voorwaarden

ONZE VOORWAARDEN:

Bij bestelling ga je akkoord met onze voorwaarden en regels. Lees onderstaande informatie daarom alsjeblieft goed door, ook al is dat niet gezellig en heel saai! We willen graag dat je blij bent met ons en met wat je bij ons koopt en daarbij hoort ook dat je moet weten waar je voor betaalt en wat je rechten en plichten zijn. Hieronder hebben we duidelijke en eerlijke regels opgesteld die tegemoet komen aan de wet `kopen op afstand` en die jou het vertrouwen geven dat we zorgvuldig met je bestelling en je gegevens omgaan. Als je het na het lezen nog vragen hebt, of dingen niet snapt, neem dan gerust contact met ons op!

ZAKELIJKE GEGEVENS:

Bedrijf: Studio Knots

Contactpersonen: Roos Tasseron en Kristel Tasseron

Adres: Nieuwstraat 50, 5271 AE Sint Michielsgestel

Telefoonnummer: 073 – 5511505

E-Mailadres: info@studioknots.nl

URL website: www.studioknots.nl

KvK inschrijving: `s-Hertogenbosch

KvK nummer: 73868272

BTW-nummer: 859692826B01

Banknummer: Rabobank 0338027858

IBAN: NL77 RABO 0338027858

BIC: RABONL2U

HOE KUN JE ONS BEREIKEN: Per mail info@studioknots.nl, per telefoon 073-5511505 of in onze winkel (zie openingstijden) in Sint-Michielsgestel. Bestellingen kunnen 24 uur per dag 7 dagen in de week worden geplaatst. Alle vragen, bestellingen en klachten worden afgehandeld en verwerkt tijdens kantooruren.

PRIJZEN

Alle prijzen op de website in euro`s. Prijzen zijn inclusief BTW en exclusief verzendkosten. De inhoud van deze site is met de grootste zorgvuldigheid samengesteld. Studio Knots kan echter niet uitsluiten dat bepaalde informatie niet juist en/of onvolledig is. Studio Knots is niet aansprakelijk voor tik-, zet-, en drukfouten waardoor onopzettelijk een verkeerde verkoopprijs zou kunnen worden gecommuniceerd. Indien zich dit voordoet, zal de prijs door Studio Knots zo spoedig mogelijk worden aangepast. Prijswijzigingen zijn voorbehouden.

VERZENDKOSTEN BINNEN NEDERLAND De verzendkosten bedragen € 4,95 per bestelling bij een bestelling boven de €75 euro verzenden wij gratis binnen Nederland. Voor € 3,50 extra verzenden we je bestelling aangetekend. Wij kunnen niet aansprakelijk worden gesteld voor verlies/diefstal of schade aan niet- aangetekende verzendingen

HOE KUN JE BETALEN?

IDEAL is online betalen via uw eigen online bankieren thuis. De volgende banken zijn aangesloten bij IDEAL: ABN/AMRO, Fortis, ING/Postbank, SNS Bank en Rabobank. IDEAL biedt een aantal voordelen ten opzichte van andere betaal mogelijkheden:

-IDEAL is net zo vertrouwd, veilig en gemakkelijk als internetbankieren.

-IDEAL wordt ondersteund door de grote Nederlandse banken.

-Toegang tot internetbankieren van een van de deelnemende banken is voldoende om gebruik te kunnen maken van IDEAL

-Controle en overzicht op de betaling.

-Voor meer informatie zie www.ideal.nl

Ook kun je vooraf betalen per bankoverschrijving op rekeningnummer NL77RABO0338027858 t.a.v. VOF Tasseron ovv je naam en odernummer.

BESTELLING, LEVERING & VERZENDING

Na ontvangst van je bestelling krijg je van ons een bevestigingsmail met de gegevens van je bestelling. (uiterlijk de volgende werkdag) In dit mailtje vind je -het referentienummer van je betaling. -het ordernummer van je bestelling. Gebruik dit nummer als je vragen hebt, dan kunnen we je bestelling makkelijk terugvinden -een link naar onze algemene voorwaarden zodat je deze uit kunt printen Levering van bestelling: Na ontvangst van je betaling wordt je bestelling zo snel mogelijk maar -in principe- uiterlijk binnen twee werkdagen verzonden. Als wij ons -door redenen van overmacht- niet aan deze afspraak kunnen houden, dan kun je ons hiervoor niet aansprakelijk stellen.

Als het ons om een bepaalde reden niet lukt om je bestelling binnen vijf werkdagen te verzenden, dan krijg je altijd netjes een berichtje van ons. Verzending van je bestelling: Binnen Nederland en europa: Verzending vindt plaats via Postnl of DHL door middel van de door jou gekozen verzendmethode. Voor een indicatie van de leveringstijden, kijk op www.tnt.nl. We kunnen er natuurlijk niets aan doen als de Postnl niet op tijd levert, maar over het algemeen leveren ze wel binnen de door hen gestelde termijn.

SERVICE & GARANTIE

Kopen op afstand: Spannend! Het aangekochte artikel past niet of valt tegen, dat kan. Het is nou eenmaal moeilijk om vanaf een afstand te bepalen of het product je past/bij je past. Dat weet je vaak pas zodra je het in het echt hebt gezien. Speciaal daarom bestaat de wet kopen op afstand. Deze wet geeft jou als consument de kans om je aankoop in het echt te kunnen zien en te passen. Wel zo handig. Bovendien geeft deze wet je bescherming omdat je door deze wet gebruik kunt maken van je herroepingrecht. Herroepingrecht: Wat houdt dit in?

-je hebt recht op 7 werkdagen bedenktijd om te besluiten of je je aankoop wilt houden.

-je hebt het recht om je aankoop gedurende deze periode te retourneren zonder opgave van redenen

NIET GOED, GELD TERUG

Besluit je het product terug te sturen om het te ruilen of omdat je je geld terug wilt? Dat kan, dat mag en dat moet je ook beslist doen want we willen heel graag dat je tevreden bent met je bestelling. Hieronder vind je de voorwaarden van ons retourbeleid:

Voorwaarden:

– De verzendkosten die je maakt om het product terug te sturen, zijn voor je eigen rekening

– Stuur je items terug van je bestelling, waarbij je totaalbedrag minder wordt dan het bedrag waardoor je geen verzendkosten moest betalen, houden wij de verzendkosten alsnog in op je retour.

– De kosten van de extra verzendservice worden niet gerestitueerd.

– Retourzendingen worden alleen geaccepteerd als ze voldoen aan alle afspraken en stappen uit ons retourprotocol. Als je wil ruilen of retourneren volg de volgende stappen:

  1. Breng ons meteen op de hoogte Stuur een e-mail aan info@studioknots.nl en laat ons weten of je het product wil ruilen of retourneren en wanneer je het terug gaat sturen. Vergeet niet om je ordernummer te vermelden in je mail.
  2. Wacht op ons antwoord Als we je mail hebben ontvangen dan sturen we je binnen 3 werkdagen een bevestiging hiervan. Let dus goed op dat je deze bevestiging krijgt. Het aanmelden van je retourzending via e-mail is verplicht en de bevestiging die je van ons krijgt is je bewijs van aanmelding!
  3. Zorg ervoor dat het product binnen 7 werkdagen, met kassabon nadat jij het hebt ontvangen weer bij ons retour is , met kassabon, op onderstaand adres: Studio Knots Nieuwstraat 50 5271 AE Sint Michielsgestel Nederland
  4. Zorg ervoor dat je het product voldoende frankeert. Let op: jij bent verantwoordelijk voor het terugsturen. Als je er zeker van wilt zijn dat het product weer veilig bij ons terugkomt, raden we je aan om het aangetekend aan ons terug te versturen.
  5. Zorg ervoor dat het product ons netjes en in de originele staat bereikt. Dat wil zeggen: in de originele verpakking, met aangehechte kaartjes, niet gewassen, niet gedragen en niet beschadigd. Wij accepteren absoluut en onder geen beding retourzendingen die niet aan deze voorwaarden voldoen. Als jij je netjes aan deze regels hebt gehouden, dan zorgen wij ervoor dat jij: – in geval van retourzending: je geld zo snel mogelijk -maar uiterlijk binnen 10 werkdagen nadat wij het product hebben ontvangen- weer op je rekening hebt staan! -in geval van ruiling: je vervangende artikel zo snel mogelijk -maar uiterlijk binnen 4 werkdagen nadat wij het product hebben ontvangen- toegestuurd krijgt.
GARANTIE

De garantie vervalt wanneer de artikelen gebruikt, gewassen/of gedragen zijn of er getracht is een gebrek zelf te herstellen. Retourzendingen worden slechts geaccepteerd indien de verpakking (incl. hangtags) van het artikel onbeschadigd en in oorspronkelijke staat is. Hierbij geldt tevens dat de kosten van de retourzendingen voor de rekening van de opdrachtgever komen. Bij een
retourzending, volgens de retourinstructies, betaalt Studio Knots binnen 10 dagen het betaalde bedrag minus de verzendkosten terug. Meldt het gebrek direct per e-mail. Wij sturen je een bevestiging van je melding met daarin instructies over hoe te handelen.

ONZE PRODUCTEN

We doen ons best om je zo goed mogelijk te informeren over onze producten door middel van foto’s en uitgebreide productomschrijvingen. Heb je vragen over een product? Is er informatie die er niet bijstaat? Dan kun je natuurlijk altijd contact met ons opnemen.

AANSPRAKELIJKHEID

We zijn niet aansprakelijk voor letsel, dat is ontstaan door verkeerd en/of onredelijk gebruik van onze producten.

PRIVACY BELEID

We respecteren je privacy. Punt uit. Alle persoonlijke informatie die je ons geeft, gebruiken we alleen voor het afhandelen van je bestelling.